aku rasa jijik lihat tangan kotor ini. rasa mual tengok muka sendiri.
husnuzon

Hidup ini.

assalamualaikum. Allah sayang akan umatnya yang sabar dalam menghadapi ujian.

saya update blog saya dalam keadaan private. saya lebih suka macam gini. nanti bila sudah siap semua yang saya edit baru saya bukak kepada semua.

kadang-kadang saya tak tahu apa jantina yang saya ada. saya tahu saya perempuan. tapi saya lebih suka orang jangan nak jadikan saya perempuan sangat. sebab saya tak berminat. saya biasa. saya pakai jeans. saya pakai t-shirt jenama lelaki. corak lelaki. bunga-bunga memang jarang.

Aina ada cakap dia tak suka tengok rambut saya. sebab dia cakap dia takut tengok muka saya yang hensem ni. ramai yang cakap, "Kalau kau lelaki gerenti aku dah jatuh cinta" ehem. saya perempuan dah saya cuba yakinkan itu.

No comments: