aku rasa jijik lihat tangan kotor ini. rasa mual tengok muka sendiri.
husnuzon

Gadis fesyen.

dah cantik,
dah cun,
dah menawan,
kau pakai pakaian yang menutup seluruh tubuh badan mu.
tapi sayang, pakaian itu amat ketat sekali.

ketat sehingga dua gunung berapi hampir pecah di bahagian atas.
aku melihat gunung itu seperti tidak bernafas.

aku lihat gunung mu di bahagian bawah cantik bentuknya.
sudahlah besar, mantap pula.
*cis, celaka kau zie*

hahahahaha.

aku kisah apa? aku tulis apa yang aku nampak kebiasaan nya bila aku turun kl. gadis-gadis itu selalu menaikkan nafsu buaya jantan. mahu buaya tua atau muda. buaya itu sama saja. ada nafsu.

adik dan kakak sayang,
boleh kalau nak berfesyen,
tapi longgarkan sikit pakaian mu itu.
jangan buat tubuh badan mu seperti tidak bernafas,
seperti sudah mati.

5 comments:

Atiqah Wadiah said...

baik kakak..hiks :)

ismanasir said...

haha. wokey !

ankeljonni said...

yep!! pemandangan biasa skrg nih....
huhuhuhu

Unknown said...

gunung? aku tak faham.

*inesen terpinga-pinga

ismanasir said...

gunung perempuan !